Sunday, January 3, 2016

Pairings round 5

Update on Jan 18th:
Blindnham and BlindOsaridSaris have asked for 1 week extension to play their game.

--

Thank you for finishing the round 4 games again ahead of the alotted time. I suggest playing another (last) round, basically turning the Swiss into a Round Robin tournament, with the following pairings:

1. blindpchesso (3) 0-1 jonesBlind (3) [120 30]
2. BlindOsaridSaris (1) i-o Blindnham (1)
3. BlindMaras (4) - BYE

This way, everybody will have played everybody else exactly once, and everybody will have had the white and the black pieces exactly twice. You have until Monday, Jan 18th to play this game.

Have fun!

1 comment:

  1. Dit is een replica horloges eerste op mijn blog. Het is een video review van mijn vader's nieuwe Rolex Yachtmaster replica horloge. Ik ben het eens met hem dat van alle de replica horloges cartier die hij in zijn collectie dit is de meest klassieke sporthorloge en mooiste tot nu toe. Hij heeft een aantal laten we gewoon zeggen interessante smaak als het gaat om nep horloges. Zelfs zo, hij echt spijkerde het dit keer met dit stuk.

    De Rolex Yacht-Master is een klassieker onder de klassiekers die teruggaat tot de jaren '50 zeilwereld. Dit model, echter, werd overschaduwd door zijn jongere broer de Yacht-Master II. De latere heeft een meer eigentijdse en heel strak design.

    geel goud mijn vader vergulde en roestvrij staal two-tone Rolex Yachtmaster replica horloge. Het is eindelijk om een ​​foto herziening en ik ben blij dat ik krijg om met u enkele foto's van verschillende hoeken replica horloges rolex te delen en geven u een globale visie op het in één van mijn replica website reviews.

    ReplyDelete